Zaferin 109. Yılında Çanakkale Şehitlerimizi Andık
18 Mart Çanakkale Zaferinin 109. yıl dönümünde okullarımızda gerçekleştirilen törenlerle Çanakkale Şehitlerimizi andık.
18 Mart Çanakkale Zaferinin 109. yıl dönümünde okullarımızda gerçekleştirilen törenlerle Çanakkale Şehitlerimizi andık.
Törenimiz, içimizdeki umudun hep canlı kalmasını sağlayan ve bu yurdu bize veren başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere Çanakkale’de, Kurtuluş Savaşı’nda ve şanlı bayrağımızın dalgalanması için canını veren nice şehitlerimiz anısına saygı duruşu ve İstiklal Marşımızın okunmasıyla başladı.
Ekrem Elginkan Lisesinde gerçekleştirilen 18 Mart Çanakkale Zaferinin 109. yıl dönümünü kutlama ve şehitlerimizi anma törenimizin sunuculuğunu öğrencimiz Ümmü Gülsüm Ayhan yaptı.
18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Gününün anlam ve önemine ilişkin öğrencilerimiz adına Berat İzer, öğretmenlerimiz adına ise Sosyal Bilimler Bölüm Başkanı ve Tarih Öğretmeni İsmail Iğdır gerçekleştirdi.
Konuşmaların ardından öğrencimiz Ece Mekikoğlu tarafından gerçekleştirilen solo piyano dinletisi ile devam eden törenimiz, piyanoda Işık Tuna Ersel, bağlamada Mete Reis Kızıldağ ve vokalde Ela Özaslan’ın sahne aldığı okul orkestramız Hey On Beşli türküsünü seslendirdi.
Öğrencilerimizden Nida Özülke ve Kayra Sağlar’ın “Çanakkale hepimizin ortak gururu ve aynı zamanda yürek sızısıdır.” diyerek Çanakkale savaşını anlatan sunumu ile törenimiz, öğrencilerimizin seslendirmesiyle sona erdi.